Komunikacja

Siła publikowanych treści w Internecie ma realny wpływ na sprzedaż oraz optymalizację kosztów zdobycia i utrzymania klienta. Warto o tym pamiętać budując silną, dobrze sprzedającą się markę

Tomasz Zamarlik CEO/ Strategy

  • Copywriting

    W dobie wciąż zmieniających się algorytmów googla, których głównym celem jest promowanie najlepszych, unikalnych treści, publikowanie wysokiej jakości materiałów jest ważniejsze niż dotąd. Z doświadczenia wiemy, że tego typu zabiegi najszybciej budują pozytywne emocje związane ze źródłem pochodzenia interesującej publikacji.

    Słowa mają moc. Budzą wyobraźnię odbiorców i pozwalają tworzyć  obrazy w ich głowie. W dobie minimalizmu są na wagę złota, a dobrze dobrane stanowią pożądaną esencję przekazu.

    copy_3

     

    PO PROSTU – „CONTENT IS KING’ – BILL GATES (1996 R.).