Komunikacja

Siła publikowanych treści w Internecie ma realny wpływ na sprzedaż oraz optymalizację kosztów zdobycia i utrzymania klienta. Warto o tym pamiętać budując silną, dobrze sprzedającą się markę

Tomasz Zamarlik CEO/ Strategy

  • Public Relations

    W PRze liczy się komunikatywność, znajomość mediów, łatwość tworzenia wartościowych dla odbiorców treści, umiejętność budowania relacji z mediami. Przede wszystkim jednak, dobry PR oparty jest na znajomość biznesu, o którym się mówi. Wiemy o tym, dlatego tworząc strategię komunikacji PR uczymy się Twojego biznesu. „Mówimy” o Twoim brandzie wiarygodnie i świadomie. Konsekwentnie pozyskujemy kontakty i kształtujemy relacje z rynkiem, tak aby mówiono o Tobie coraz więcej.

    Z nami dotrzesz do punktu, w którym Twoja marka będzie lepiej widoczna, rozpoznawalna,  pozytywnie odbierana, a Ty będziesz osiągał wymarzony efekt sprzedażowy.

     

    DOBRY PR OPARTY JEST NA ZNAJOMOŚCI BIZNESU, O KTÓRYM SIĘ MÓWI..