Komunikacja

Siła publikowanych treści w Internecie ma realny wpływ na sprzedaż oraz optymalizację kosztów zdobycia i utrzymania klienta. Warto o tym pamiętać budując silną, dobrze sprzedającą się markę

Tomasz Zamarlik CEO/ Strategy

  • Social Media

    Miliardy użytkowników podejmuje decyzje o tym, który produkt nabędą kierując się treścią społecznościową.  Zgodnie z wynikami licznych badań można śmiało powiedzieć, że dzięki działaniom social mediowym, tylko w zeszłym tygodniu 40% użytkowników zmieniło zdanie na temat produktu, który chcieli kupić. 80% z nich zmieniło swoje preferencje zakupowe na rzecz innej marki,  a  70% klientów ufa rekomendacjom zamieszczonym w sieci.

    Dzięki social mediom osiągnięcie globalnego zasięgu stało się możliwe dla każdej, nawet najmniejszej firmy.

    baner_social_medai

     

    FACEBOOK, TWITTER CZY INSTAGRAM PRZYCIĄGNĄ TWOJĄ PUBLICZNOŚĆ, ABYŚ MÓGŁ PROMOWAĆ SWOJĄ MARKĘ..