Biedronka

Jak już bierzemy się za sprzątanie, to ma być skutecznie. A szybciej sprząta się z pomocnikiem. Dlatego powstał on – superbohater.

Zrealizowaliśmy nasze trzy założenia – miało być prościej, nowocześniej i przyjaźniej w odbiorze

artur_48x48Artur Kubiak CEO/Creative

Wyzwanie: Dotrzeć do odbiorców z nową marką produktów do czyszczenia „Mr Magic” oraz higieny „Queen”, w tym „Queen kids”, które są w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka.

Odpowiedzią na wyzwanie stała się nowa identyfikacja wizualna. Piękny design, dostosowany do płci oraz wieku targetu. Produkty do czyszczenia „Mr Magic” wyróżniają się superbohaterem marki – wytrzymałym, silnym i skutecznym, niezawodnym w każdym sprzątaniu, zawsze pod ręką i gotowym do pracy.

 

mr magic

 

Dla utrwalenia marki nowy wygląd zyskały nie tylko opakowania miękkie, ale też kartony do przechowywania produktów na półkach sklepowych oraz strona internetowa.

mrmagic

Nie lada wyzwaniem było dla nas zaprojektowanie opakowań marki Queen Kids. Dzieci są najbardziej wymagającymi klientami, gdyż spontanicznie i szczerze reagują na to widzą. Proces projektowania rozpoczęliśmy od spotkania z młodymi konsumentami. Wspólnie wybraliśmy ulubione zwierzątka grupy docelowej i zaprosiliśmy dzieci do rysowania. Na tej podstawie nasza rysowniczka sporządziła kilka szkiców bohaterów i osadziła je w scenkach sytuacyjnych. Wynik wspólnych prac został przekazany do niezależnej grupy testowej, która wybrała najciekawsze ich zdaniem rysunki. Na tej podstawie stworzyliśmy finalny projekt, który odniósł duży sukces komercyjny owocując wyprzedaniem całego zapasu produktu jaki trafił do supermarketów w ciągu kilku dni. W ramach kampanii stworzyliśmy zestaw kolorowanek, puzzle oraz proste gry planszowe, dodawane do produktów.

Podobają ci się nasze kreacje? Jesteśmy otwarci na propozycje współpracy – wystarczy, że nawiążesz z nami kontakt!.

Do wdrożenia
użyliśmy technologii

Tak pracowaliśmy przy
tym projekcie

  • 63
  • 25