Ella

Ella Depilacja Cukrowa to lider rynku w produkcji depilacyjnych past cukrowych oraz kremów łagodzących podrażnienia skóry. Firma posiada w swojej ofercie ponad 20 produktów a jej działania mają skalę międzynarodową.

Naszym zadaniem było przygotowanie marki Ella do wejścia na rynki UE oraz zaplanowanie działań sprzedaży online

artur_48x48Artur Kubiak  CEO/Creative

Wyzwanie: przeprowadzenie kompletnego rebrandingu marki, przygotowanie strategii wsparcia sprzedaży B2B oraz B2C z naciskiem na stworzenie od podstaw kanałów e-commerce.

Pierwszym krokiem było zbadanie preferencji zakupowych dotychczasowych oraz potencjalnych odbiorców produktów Ella. Stojąc przed zadaniem, jakim miała być kompletna zmiana wizerunku, postanowiliśmy przy współpracy z kluczowymi Partnerami Ella zaprojektować komunikację wizualną tak, aby od samego początku najważniejsza część tej marki – odbiorcy – czuli, że zmiana jest dla nich, a nie dla strategicznego procesu biznesowego. Wszystkie kanały sprzedaży zostały wsparte nowym sklepem internetowym z rozbudowanym panelem do obsługi klientów zrzeszonych w nowo uruchomionym programie partnerskim.

ella-pro

Marka doczekała się również pierwszego punktu usługowego (B2C) w postaci Studia Depilacji Cukrowej Ella, które rozpoczęło program franczyzowy marki. Efekt naszych prac został osiągnięty. Nowa komunikacja wizualna, jaki i zaprojektowane narzędzia, zostały bardzo pozytywnie ocenione na poziomie użyteczności i estetyki przez odbiorców marki, co przełożyło się na wzrost sprzedaży produktów Ella.

Kolorystyka: Wszelkiego rodzaju inspiracje pozwalające Brandoo na przygotowanie nowej komunikacji wizualnej czerpaliśmy z pochodzenia, tradycji i bogatej historii marki. Otwartości i naturalności składników wchodzących w skład produktów. Chcieliśmy uwypuklić wybrane cechy z historii marki – wiekowa receptura z czasów pisma runicznego, zachować skojarzenia z cukrem i odsunąć od potencjalnych klientów obawy związane z depilacją. Przygotowaliśmy trzy pomysły w różnych wersjach kolorystycznych, prosząc odbiorców o opinię. Połączenie czarnego, różowego i żółtego spotkało się z najlepszym odbiorem.

Technologie: strona WWW oraz sklep internetowy rozbudowany o moduł wspierający sprzedaż w ramach programu partnerskiego, zostały wykonane zgodnie z najnowszymi trendami technologicznymi. Całość została oparta na systemie CMS WordPress w celu ograniczenia kosztów i zachowania elastyczności przy dalszej rozbudowie. Przygotowane narzędzia zostały dostosowane do preferencji miłośników urządzeń mobilnych (telefony, tablety). Przeprowadziliśmy również pełny audyt bezpieczeństwa oraz zewnętrzny audyt prawny (rzetelny regulamin), którego wyniki pozwoliły nam na dalszą optymalizację wdrożonych rozwiązań.

 

ella_studio

 Z firmą Ella Depilacja Cukrowa współpracujemy nadal. Projekt zakończył się szczerym uściskiem dłoni oraz zadowoleniem z efektów prac po każdej ze stron. Cele, jakie chcieliśmy zrealizować, udało się osiągnąć, a dalszy, jeszcze dynamiczniejszy rozwój marki, jest nieunikniony. Ta marka po prostu na to zasługuje!

Podobają ci się nasze kreacje? Jesteśmy otwarci na propozycje współpracy – wystarczy, że nawiążesz z nami kontakt!.

Do wdrożenia
użyliśmy technologii

Tak pracowaliśmy przy
tym projekcie