Interakcja

Gry dające możliwość wchodzenia w interakcje.

Udana gra rodzi zaangażowanie i wciąga…

Dawid Tałajkowski / Senior Graphic Designer

Wędrówki złotówki to gra, którą zrobiliśmy na zlecenie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego. Zaprojektowaliśmy ją tak, aby zainteresowała tematyką związaną z rynkiem finansowym w Polsce dzieci w wieku 6-13 lat. Gra poprzez zabawę angażuje w poznawanie kolejnych lokacji portalu.

WĘDRÓWKI ZŁOTÓWKI

wedrowkizlotowki

Kolejnym przykładem superinterakcji była stworzona przez nas gra Malware Attack.

MALWARE ATTACK

Założeniami gry Malware Attack była promocja firmy Unizeto i wydawanego przez nią portalu WebSecurity, bezpieczeństwa w sieci oraz nawiązywać do gier arkadowych czy późniejszych klasycznych logiczno-zręcznościowych komputerowych strzelanek, ze specyficznym podkładem dźwiękowym i pikselową grafiką. Celem grającego było zdobycie jak największej ilości punktów, dzięki pokonywaniu za pomocą zdobytej broni napływających fal groźnych malware’ów. Dla wzmocnienia efektu promocyjnego releasowi towarzyszył konkurs.

Dzięki grze przybyli nowi fani wydawcy portalu WebSecurity na Facebooku. Po dwóch miesiącach od wypuszczenia gry zagrano w nią 30 000 razy. Pisały o niej media zagraniczne.

casestudy_malwareattack.

Do wdrożenia
użyliśmy technologii

Tak pracowaliśmy przy
tym projekcie

  • 520
  • 185
  • 839