SGI

Otoczyliśmy konsumentów komunikacją. By czuli bliskość marki online i offline. A nasz klient osiągnął cel sprzedażowy.

Do tematu promocji lokali podeszliśmy kompleksowo. Bo jak już działać, to bez kompleksów

Dawid Tałajkowski / Senior Graphic Designer

Wyzwanie: Zwiększyć liczbę zapytań o mieszkania i ich sprzedaży.

Rozwiązanie: Komunikacja 360°. Działania online: prowadzenie kampanii remarketingowych (przyciągające wzrok banery remarketingowe, kuszące sprzedażowe landing pages, stargetowane mailingi) oraz  zaprojektowanie przejrzystego layoutu, wdrożenie i bieżąca obsługa serwisu sgi.pl o  wysokim poziomie użyteczności, który generuje zapytania. Działania outdoor: billboardy, tablice informacyjne, witryny. Poza tym: brandbook – zawarcie materiałów o identyfikacji wizualnej w książce Corporate Identity, a także materiały reklamowe tj. ulotki, katalogi, płyty CD.

Data realizacji: od początku istnienia firmy do listopada 2013

SGI

Podobają ci się nasze kreacje? Jesteśmy otwarci na propozycje współpracy – wystarczy, że nawiążesz z nami kontakt!.

Do wdrożenia
użyliśmy technologii

Tak pracowaliśmy przy
tym projekcie

  • 123
  • 9
  • 43