Otoczyliśmy konsumentów komunikacją. By czuli bliskość marki online i offline. A nasz klient osiągnął cel sprzedażowy.
Do tematu promocji lokali podeszliśmy kompleksowo. Bo jak już działać, to bez kompleksów
Dawid Tałajkowski / Senior Graphic Designer
Wyzwanie: Zwiększyć liczbę zapytań o mieszkania i ich sprzedaży.
Rozwiązanie: Komunikacja 360°. Działania online: prowadzenie kampanii remarketingowych (przyciągające wzrok banery remarketingowe, kuszące sprzedażowe landing pages, stargetowane mailingi) oraz zaprojektowanie przejrzystego layoutu, wdrożenie i bieżąca obsługa serwisu sgi.pl o wysokim poziomie użyteczności, który generuje zapytania. Działania outdoor: billboardy, tablice informacyjne, witryny. Poza tym: brandbook – zawarcie materiałów o identyfikacji wizualnej w książce Corporate Identity, a także materiały reklamowe tj. ulotki, katalogi, płyty CD.
Data realizacji: od początku istnienia firmy do listopada 2013
Podobają ci się nasze kreacje? Jesteśmy otwarci na propozycje współpracy – wystarczy, że nawiążesz z nami kontakt!.